GO Retail on Cloud

Το GO Retail on Cloud αποτελεί μια πρωτοποριακή και ολοκληρωμένη λύση ταμείου λιανικής πώλησης προσφέροντας επιλογές εξοπλισμού.

Τι λειτουργίες περιλαμβάνει;

  • Έκδοση αποδείξεων & τιμολογίων.
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών ταμείων, χρηστών και τρόπων πληρωμών.
  • Οργάνωση, συντονισμός και διαχείριση προϊόντων και ειδών αποθήκης.
  • Δυνατότητα διαχείρισης ρόλων και δικαιωμάτων χρηστών.
  • Υποστήριξη έκδοσης απεριόριστων αποδείξεων και τιμολογίων με την απευθείας διαβίβαση τους στην πλατφόρμα myDATA μέσω παρόχου.
  • Η εφαρμογή διατίθεται μαζί με εξελιγμένο εξοπλισμό.

Γιατί να το επιλέξετε;

  • Γρήγορη εγκατάσταση

Η εγκατάσταση ολοκληρώνεται με λίγα μόλις βήματα, επιτρέποντας σας να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή από την πρώτη στιγμή με την έκδοση παραστατικών.

  • Ταχύτητα & άνετη πλοήγηση

Οι διάφορες λειτουργίες της εφαρμογής λειτουργούν ταχύτατα ενώ το μενού είναι σχεδιασμένο με απλό τρόπο για άνετη περιήγηση, προσφέροντας άριστη εμπειρία χρήσης και βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών.

  • Ευκολία στη χρήση & χαμηλότερο κόστος

Το σύστημα του ταμείου είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να απευθύνεται σε όλους του χρήστες ανεξάρτητα από τις σχετικές τους γνώσεις. Η εφαρμογή δεν απαιτεί φορολογικό μηχανισμό/συσκευή σήμανσης αφού είναι συνδεδεμένη με τον πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης – EINVOICING και κάθε παραστατικό χονδρικής/λιανικής που εκδίδεται μέσω της εφαρμογής διαβιβάζεται απευθείας στην πλατφόρμα myDATΑ της ΑΑΔΕ.

  • Εξελιγμένος εξοπλισμός

Η εφαρμογή GO Retail on Cloud αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση λιανικής, παρέχοντας επιλογές εξελεγμένου εξοπλισμού.